недеља, 18. фебруар 2018.

Moja čorba od ćuretine i povrća


Kad se u našoj kući pomene čorba odmah se misli na ovu čorbu. Ona je moj pokušaj da napravim kopiju jedne restoranske čorbe. Naravno nisam uspjela da je potpuno kopiram ali sam rezultatom veoma zadovoljna i već godinama je ovo omiljena čorba u našoj kući. Može da se pravi i sa teletinom ili piletinim. Meni  je veoma fina sa telećim repovima ali je ipak ćureće mljeveno meso moj najčešći izbor. Dobra joj je strana i to što može da se napravi unaprijed i ja je obično pravim uveče za dva naredna dana a onda kad dođem sa posla dodam još neke šnicle i pire i imamo zaista potpun i veoma dobar ručak za kratko vrijeme.




Čorba


1 veća glavica crnog luka
1 čen bijelog luka
1 veća šargarepa
100 gr zamrznutog graška
komad korijena celera
korijen paškanata
250-300 gr mljevenog ćurećeg mesa
2 lista lovora
začin c
sitno sjeckani peršunov list
biber
2 kašike gustina


IMG_5390


Na malo ulja popržiti sitno nasjeckan crni luk, dodati meso pa još malo pržiti da meso porumeni a zatim dodati ostale sastojke, naliti vodom i kuvati u ekpres loncu da povrće i meso budu kuvani. U mom loncu to bude oko 20 minuta.


IMG_5385


Kada su povrće i meso kuvani dodati začine po ukusu. Gustin rastvoriti sa malo vode pa dodati koliko je potrebno da se dobije gušća čorba. Posuti sjeckanim peršunom.


IMG_5399

Нема коментара:

Постави коментар