недеља, 6. август 2017.

Torta sa crvenim voćem


Svi koji me prate znaju da sam prilično aktivna i na Coolinarici i da recepti koje ovdje objavljujem često potiču sa Coolinarike. To je slučaj i sa ovim receptom. Nedavno je za novog Cool Chefa poglašena SnezanaBG pa je u njenu čast organizovan događaj pod nazivom Nema greške kod Snješke a koji je za cilj imao da se ostali korisnici upoznaju sa Snežaninim receptima. Kako sam ja već dugo na Coolinarici odavno sam već isprobala ponešto od njenih recepata a za ovu priliku sam se odlučila da isprobam tortu sa crvenim voćem. Ima kod Snežane još puno toga što bih voljela da isprobam i što će vremenom doći na red ali nedostatak vremena i veoma visoke temperature su krivac za to što sam za ovu priliku odabrala samo jedan recept. Torta je idealna za tople ljetnje dane i vjerovatno ću je od sad često praviti. Jeste da se peče ali sve dobre stvari zahtijevaju malo truda a ova torta je zaista veoma ukusna. Voće možete kombinovati po želji. Ja sam koristila svježe maline a za ukras sam koristila jagode. Sigurna sam da bi bila odlična i samo sa jagodama ili sa šumskim voćem.




Torta sa crvenim voćem


6 bjelanaca
6 kašika šećera
4 kašike brašna

1 dl mlijeka
1-2 kašike nekog likera

6 žumanaca
150 gr šećera
30 gr vanil šećera
60 gr gustina
7,5 dl mleka
2 dl slatke pavlake

400 gr crvenog voća
1 kutija piškota
1 dl mleka 
malo ruma ili nekog likera

2 šlag pjene
mlijeko
malo voća za ukrašavanje


IMG_3972


Bjelanca umutit u čvrst snijeg, dodati šećer pa još malo mutiti i na kraju polako dodati kašiku po kašiku brašna. Peći na 180C da malo porumeni. Po receptu se kora peče u okruglom kalupu prečnika 28 cm a ja sam pekla u plehu dimenzija 23x30. Prohlađenu koru preliti mlijekom. Ja sam u mlijeko dodala dvije kašike nekog čokoladnog likera ali može da dođe u obzir bilo koji liker koji ima ukus poput carolansa. Koru ostaviti da se potpuno ohladi i upije preliv.


IMG_3975


Žumanca umutiti sa šećerom i vanilom pa im dodati gustin i malo mlijeka i skuvati sa ostatkom mlijeka. Fil pokriti providnom folijom i ostaviti da se ohladi. Hladnom filu dodati umućenu pavlaku. U kalup staviti koru, premazati pola fila, složiti piškote umočene u mlijeko sa likerom, voće, drugu polovinu fila i odozgo ukrasiti umućenim šlagom. Ja sam od voća koristila svježe maline a za ukrašavanje jagode. Ako pravite okruglu tortu biće vam potrebna manja kutija piškota (105 gr) a ako pravite u plehu kao što sam ja onda će vam trebati veća kutija (210 gr).

1 коментар: