недеља, 10. новембар 2013.

Rođendan

Svašta spremam al malo slikam i nikako nemam vremena da objavim ni ono što malo što uspijem da slikam. Prošao je moj rođendan, slava i Lanin rođendan i svašta sam fino naspremala pa evo i malo sličica konačno da vidite kako se mama potrudila da napravi torticu po Laninoj želji. A taj zadatak za mene nije bio ni malo jednostavan jer ovo je tek treća torta obložena fondanom koju sam ja napravila. Prve dvije nisu bile baš nešto tako da ih nisam ni slikala ali ova već može da prođe.

IMG_0710

IMG_0655

IMG_0665

IMG_0663

IMG_0686

IMG_0693

IMG_0694

3 коментара:

  1. Srecan rodjendanko, a tortica je bas divna, verujem da su i malene rucice pomagale, zato je bas tako posebna i napravljena s ljubavlju... verujem da je nestala u trenu i izmamila velike osmehe na licima malenih drugara.:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Sretan Rodendan !!!
    Divna torta za prelijepu princezu..do slijedece godine obadvije cete usavrsiti oblikovanje i igranje sa fondanom !!!!

    ОдговориИзбриши