недеља, 5. август 2012.

Gulaš


Ovo je moj pokušaj da dostignem savršenstvo tj ukus gulaša iz konzerve. U prodavnici obično bježim što dalje od mesnih konzervi, nekako nemam želju ni da ih kupujem ni da ih jedem kad pomislim šta sve u njih stavljaju i na šta vjerovatno njihova proizvodnja.Prije neku godinu sam upoznala i jednog veterinara koji je imao praksu u fabrikama za preradu mesa  i rekao nam je da ko to vidi više nema želju da jede njihove proizvode. Za razliku od mene dragi obožava gulaš iz konzerve pa sam ja eksperimentisala i dodavala razne začine sve dok nisam dobila pozitivnu ocjenu.



Potrebno je


500 gr mesa(može se koristiti svinjetina na pr od vrata ili teleći ribić)
1 velika glavica crvenog luka
2 lista lovora
ravna kašičica slatke mljevene paprike
biber
začin
čen bijelog luka
malo sjeckanog peršuna
prstohvat origana
1-2 dl paradajza soka, pasate ili smrvljenog pelata




Na malo ulja popržiti sjeckani luk, da postane  staklast, dodati bijeli luk i meso i pržiti još malo da se i meso isprži sa svih strana. Dodati začine, paradajz naliti sa malo vode pa kuvati dok meso omekša. Ja gulaš kuvam u ekspres loncu jedno 30-40min u zavisnosti od toga kakav je lonac.




Kada je meso skuvano prokuvati ga još malo da tečnost malo ispari a onda zgusnuti sos zaprškom od malo brašna i vode. Posuti sjeckanim pešunom.




Služiti uz pire krompir ili bareni pirinač.






1 коментар: